search user
Clipland Forum Other

I want to met Emilio Estefan

(Messages 61 to 75 of 129 (Page 5 of 9) ) << Last 15 messages | Next 15 messages >> Post Reply
# 61 21 years ago

> I interesed to meet him because I want to be a star. I come from Puerto Rico. I tray to speak in inglish. I know a little bit sorry for the mistakes. please E-mail me.
# 62 21 years ago

> I'm interested of an opportunity to foward a DEMO to Emilio, about my doughter BIVI, I want Emilio to see her talent to sing in English and Spanish.
My doughter is 20 yrs. old and good looking.
I'm only asking for an opportunity.
Please let me know how and where can I send a DEMO.
Thank you for your attention to this matter
Ramon V.
# 63 21 years ago

> > I interesed to meet him. please E-mail me.
>
# 64 21 years ago

> I interesed to meet him because I like to write songs.I am young i 16,but i love to write songs. I ama learning english , I am from Mexico , now i'm living in California.
# 65 21 years ago

hola soy una colombiana con mucho sabor quiero conocer a Emilio me encanta bailar quisiera saber si necesita una bailarina con mucha energia...gracias!
# 66 21 years ago

> hola mi nombre es Niho soy cubana y recido en houston por 9 años soy cantante y hago producciones para las gala de casa cuba en houston como tambien las mias propias, escribo letras para canciones y quiero crear mas me encantaria que me escribiera.
# 67 21 years ago

> > > Hi my name is Niho. I am a Cuban girl who has been singing for 10 years already and I will love to contact Emilio Estafan please e-mail me back and make my dream come truth. I will be looking foward for that moment.
# 68 21 years ago

I'M VERY INTEREST IN METING EMILIO ESTEFAN. I AM A MUSICIAN.I HAVE BEEN PLAYING PIANO FOR 11 YEARS. I'M CUBAN I CAME 4 YEARS AGO AND I WANT EVERYONE TO HEAR ME PLAYING PIANO BECAUSE I LIKE TO BE IN STAGE AND IN CONCERTS.E-MAIL ME AS SOON AS POSSIBLE.THANK YOU.
# 69 21 years ago

I WOULD BE INTERESTED IN CONTACTING EMILIO ESTEFAN. MY DREAM HAS ALWAYS BEEN IN BEING A SINGER, AND LATER A SONG WRITER AND PRODUCER. I HAVE A GREAT IDEA FOR A SONG THAT I KNOW WILL BE IN IN THE NUMBER 1 LIST IN THE COUNTDOWN. I'M ORIGINALLY FROM COLOMBIA AND HAVE BEEN TOLD I LOOK LIKE A MODEL. I HAVE AN EXCELLENT BUILT AND A CHIZEL LOOK. PLEASE CONTACT ME!

PABLO LONDONO
# 70 21 years ago

hola emilio me gusta tu manera de hacer crecer a los jovenes que tienen un seno de triunfo es por ello que te escribo se que ayudas a las personas que desean superar o cumplir esos suenos de canantes me guistaria saber cuales serian las cosas que tendria que hacer para iniciar una carrera como cantante solo concejos como a que persona tendria que recurrir o a que compania disquera para asi realizar mismetas yo se que tengo buena voz talento ya que mis amigos me dicen que porque no he buscado la manera de grabar un disco, pero como ya sabes el dinero lo es todo asi que estoy ahorrando una cantidad de dinero para asi poder cumplir con los gastos que esta profecion emita bueno me tengo que despedir de tu persona solo me queda decirte gracias por leer este correo y que me respondas la misma ocea tus concejos bye bey emilio mi nombre es dashayla white solo me gustaria cumplir este sueno ya que como finalidad es ayudar a los shiquitines con cancer de mi bello Panama
# 71 21 years ago

hola emilio me gusta tu manera de hacer crecer a los jovenes que tienen un seno de triunfo es por ello que te escribo se que ayudas a las personas que desean superar o cumplir esos suenos de canantes me guistaria saber cuales serian las cosas que tendria que hacer para iniciar una carrera como cantante solo concejos como a que persona tendria que recurrir o a que compania disquera para asi realizar mismetas yo se que tengo buena voz talento ya que mis amigos me dicen que porque no he buscado la manera de grabar un disco, pero como ya sabes el dinero lo es todo asi que estoy ahorrando una cantidad de dinero para asi poder cumplir con los gastos que esta profecion emita bueno me tengo que despedir de tu persona solo me queda decirte gracias por leer este correo y que me respondas la misma ocea tus concejos bye bey emilio mi nombre es dashayla white solo me gustaria cumplir este sueno ya que como finalidad es ayudar a los shiquitines con cancer de mi bello Panama
# 72 21 years ago

# 73 21 years ago

# 74 21 years ago

me gustaria grabar musica cristiana, despues de haber pasado por la experiencia de haber perdido la voz y haberla recuperado por la gracia y misericordia de Dios. Es por esa razon que me gustaria tener esa gran oportunidad de conocer al señor Emilio Estefan para que con su ayuda mi gran sueño se haga una realidad.

Gracias anticipadas
# 75 21 years ago

I want this message to reach Emilio Estefan because I know he is constantly looking for new talents. I am writing not for myself but for a niece who lives in Honduras. She is 21 years old,she is extremely talented and has an angelical voice. She lives in an extremely poor village in Gracias Lempira (in Honduras) and her family are extremely poor. Her dad runs a night club (Fridays and Saturdays) to supplement the family income were Linda Victoria delights the guests with her voice. During my last visit, I recorded a demo to see if I can send it to someone like Emilio to evaluate her potentials. Please advise if you would be interested and if so, please let me know where I can send
it. Thanking you for your time in reading this message and thanking you in advance for your anticipated consideration in this matter, with nothing further I remain, Respectfully yours, Mariarely Delgado
(Messages 61 to 75 of 129 (Page 5 of 9) ) << Last 15 messages | Next 15 messages >>

This Thread

75 posts in this thread

Posting Rules
Anonymous users may post new threads
Anonymous users may post replies
Logged in users may post new threads
Logged in users may post replies
Post attachments is off
Post editing is off

All times are GMT+1.
The date and time now is Fri Dec 26 22:39:42 2025.
Tell us what you like, or dislike:

(Optional) Leave your email to let us contact you to follow up on your feedback. Your email address will be kept private.

Leave feedback!  X